Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 30 september 2012

AAAAALDRIG MER!

Jag trodde jag hade läget under kontroll igår!
Men nånstans mitt i alla trevligheter o aningen fulla väninnor tappade jag den totalt!
Jag hade svinkul o tyckte verkligen jag va salongsberusad, tills jag landade hemma i sängen!
Att jag inte DOOOOOG!
Hela rummet snurrade o jag mådde så illa så jag ville spy o ångesten över att behöva gå upp me knorren tidigt, tidigt satte sina vassa klor i mig!!
På nåt vänster lyckades jag somna, för att sedan bli väckt av en pigg o gla o hungrig knorris kl halv sju!
Fyyyyy fan säger jag bara!
Jag fick använda mig av alla mina superwomankrafter för att inte halshugga mig själv!
Aldrig i hela mitt liv har jag önskat få sova så mycke!
Vid tiotiden var knorren redo för en lur, så jag la mig med honom o äntligen fick jag sooooova!!
Luren gjorde mig gott, o resten av dagen har jag känt mig någorlunda som en människa..
Men e de nåt jag AAAAALDRIG ska göra om, så är de detta!!

1 kommentar:

  1. JAG MÅSTE HA VARIT AAANINGENS MER..."SALIONGS" ÄN DU, FÖR JAG TYCKTE DU VAR TYP NYKTER!?

    SvaraRadera