Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 18 september 2012

11 månader!

Idag är det korvens 11-månadersdag! Kan ni tänka!? Om ynka en månad fyller min lilla, lilla bebis ett helt år!
Hur hände de?
Dagen till ära tog han sig sovmorron! Jag väckte honom genom att tappa telefonen i golvet precis brevid hans säng.. Bra jobbat morsan!
Sen tog han bara en middagslur för att va vaken länge, länge o nu, stendäck i sängen!
Hoppas hoppas på lite sovmorron imorn oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar