Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 23 augusti 2012

Ta den randiga filten!

Jag blev lite lätt irriterad på hjärtat när han gav mig den röda filten, när jag bad om den randiga! (den randiga e lite större)
Men nu när jag gått halva vägen till affären, rätt irriterad, inser jag att den röda filten e oxå randig!
O om jag tänker lite till, så e alla viggos filtar randiga.. Men jag har döpt dem till den röda, den gråa och den randiga! (svartvit-randig)
Komiskt att Prällen tog upp just detta under vår vigsel!
Mannen kan INTE läsa kvinnans tankar, och tvärtom!
Hihi! Ibland jag allt bra dum, o alldeles för snabb på att fördöma min stackars man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar