Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 17 augusti 2012

Miranda-moment!

Jag fick ett Miranda-moment förut! Ni vet hon i Sex and the city med rött hår som är singel under en ganska lång period..
Vid ett tillfälle så sätter hon nåt i halsen, o eftersom hon e singel så är det bara hon hemma, och katten!
Hon får för sig att hon ska dö och ingen kommer sakna henne och katten börjar tillslut att äta på hennes ansikte!
Jag satte ett riskorn i halsen förut! På en millisekund hann jag tänka att jag kommer dö på vardagsrumsgolvet, tjockisen vaknar efter sin middagslur och ligger o skriker utan att nån tar upp honom och till slut kommer grann-katten in och börjar käka på mina ögon!
Men efter millisekunden var slut så kom riskornet upp och jag bestämde mig för att inte äta ris en enda gång till innan min andra hälft kommit hem från sjukan!
Som tur va fick jag hämta hem honom nu, så nu e de fritt fram igen!
Riset, kom an bara!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar