Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 31 augusti 2012

Gräsis..

Nu e min man i Belgien (eller han åkte i går morse juh)!
O storasyrran e hos sin mamma, så de e bara jag o knorren hemma..
Semeeeester! Hehe..
Men, i ett litet ögonblick av: åh, jag tycker så synd om mig själv nu när min man e borta o jag saknar honom så (eller, jag e själv o kan göra va jag vill) i affären, så gick jag loss ordentligt i godishyllan..
Denna helgen kommer resultera i flera extra kilon och en jävla massa extra finnar misstänker jag..
Men va gör de?
Vi e gifta nu, så min man måste älska mig ändå, hur tjock o finnig jag än må bli!
Mohahahaha!!!

1 kommentar: