Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 14 augusti 2012

Första lektionen!

Så var den avklarad!
Uh, oh! Jag överlevde!
Fast helt ärligt.. JAG ÄLSKAR SKOLAN!! Jag vill alltid gå i skolan! Jag vill aldrig sluta!
Vem kan inte vilja ha nya kunskaper serverade på ett silverfat?
I alla fall, jag älskart!
OCH jag insåg ganska snart när jag satt där att det finns de som fattar MINDRE än mig!?!?
Nu vill jag inte säga att nån annan är dum, utan mest att jag inte är så värst dum ändå, utan faktiskt rätt smart!
JAG klarade att lösa en hel ekvation själv! Sug på den ni!

Imorn e de dags för Naturkunskap! Det är ju till o me ROLIGT!!
Utöver de så har jag ju mitt mamma-ledig-jobb, ett läkarbesök o så ska jag lämna tillbaka min brölle-klänning mm, mm..
De e en ekvation som jag ska ta o suga på en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar