Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 19 augusti 2012

Faktorisering av ett tal!?

Favorisering heter det, och det är något man inte ska hålla på med!
Jag trodde att jag bara inte gillade matte så mycket, men jag har nu insett att jag hatar det!
Får en klump i magen av att tänka på det..
Men! Jag ska ta mig igenom detta! Sakta men säkert, framåt!

Fast imorn ringer klockan 05.00, så jag lägger ner för tillfället!
Dyker in i min naturvetenskapsbok istället! För läsa kan jag! Det är bara själva tänkandet som jag felar på..

Imorn ska hjärtat ta bort stygnen på sitt typ obefintliga sår som han gnäller över! Mohahaha!!
O jag ska köra bil i götelaborg, mitt i rusningatrafiken..
I dont like!
Detta kräver mycket förberedande vila! Tajm ro rest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar