Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 1 augusti 2012

Facial!

Jag har lagt av mig ca 17 stenar idag, som tyngt mig rejält de sista! Vi är i faaaaaas!!
Men, bortsett från solning, så har jag glömt mig själv!
Därför spenderar jag kvällen med ett välförtjänt glas vin och en ansiktsbehandling!
Jag har ångat mig, peelat mig o nu sitter masken på! Imorn (och ännu mer på lördag) vaknar jag upp som en prinsessa!

2 kommentarer:

  1. Låter som en sjukt bra uppladdning! Ha en alldeles underbar dag på lördag!! Jag ska tänka på er och dansa soldans hela fredagen. ;) Kram prinsessan!

    SvaraRadera
  2. Du kommer stråla å va så vacker på bröllopet!! <3

    SvaraRadera