Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 7 augusti 2012

Den smärre olyckan..

Asså.. Min älskling skulle skoja till de där vid ett-tiden på natten på bröllopsfesten men råkade halka elle nåt (va vet jag? Jag såg inte va som hände..)! Jag gissar på ett partytrick gone bad.. Very bad!
Det slutade ju med att han skar av dog halva handen typ! Hehe..
Nä, han skar sig redigt i handleden o lyckades ha av både senor, nerver och en artär.. Därav stod blodet tydligen som en stråle ut genom handleden på honom..
Hmmm.. Nu är han i alla fall gipsas och ska så vara i fyra veckor framöver.. Jag ser det som såhär: vi hade ett bröllop och en bröllopsfest som var bättre än vi någonsin kunde drömma om (så bra att min älskling som tidigare vart emot giftermål numera är dess första förespråkare) OCH vi har fortfarande något att se fram emot! Bröllopsnatten! Den ska tas igen på Ronnums herrgård innan året är slut!
Eftersom han sytt ihop en artär måste han äta blodförtunnande nu, o se så söta de små hjärtformade tabletterna ääääär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar