Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 6 augusti 2012

Att byta blöja i brudklänning!

Min bröllopsdag är över!
Den var allt jag drömt om och lite till! Aldrig kunde jag tro att en dag kunde vara så fullkomligt underbar!

Lilla korven delade inte min uppfattning och skrek mest hela tiden, när han inte fick vara med mamma och pappa.. Detta resulterade i att jag fick byta x antal bajsblöjor, i brölleklänning!
Dendär brölleklänningen har minsann vart me om det mesta!
Min make råkade senare ut för en smärre olycka vilket ledde till att vi fick åka blåljus-ambulans till Näl när festen var slut, så jag skuttade runt på sjukhus i min brud-utstyrsel halva natten och drog till mig en hel del sjuksköterskeblickar! Hehe..
Älsklingen har fått sin handled opererad nu och äro på väg hem, så vi ääääääntligen får öppna våra presenter!

I alla fall.. Dagen var helt underbart fantastisk! Vi var så glada och lyckliga hela dagen och kvällen!
Man vill ju tacka sina gäster, men kan knappt tacka dem nog liksom!

Våra släkter och vänner är de bästa som finns i hela världen tror jag bestämt!
Kärleken!!!




Bröllopsfotografen har en del att göra med sina ca 700 bilder, så jag har stulit några bilder nu, rätt av! Och tagit några från vår egen kamera.. 
Mer bilder kommer inom kort! (hoppas jag)

1 kommentar:

  1. Oj, det låter som en händelserik dag. Grattis från oss på Bröllopsmagasinet!

    SvaraRadera