Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 9 juli 2012

MIN Möhippa!

Mina vänner is fantastico!
Och min blivande man också!

Jag hann o bli totalt grundlurad, för jag tänkte att det MÅSTE hända idag! Nån annan dag finns typ inte, innan bröllet.. Men, det blev inget, så vi skulle åka till hjärtats mormor och fira hennes 85-årsdag..
Men icke då! På väg till bilen mötte mina fina vänner upp oss och sa till mig att det bara var att vända om! Nu ska du byta om och sen ska vi ut på roligheter!

Tagen!


Cowboy?

Pose! :)



Vinprovning!

Femkamp!

Hahahaha!

Efter (mycket härlig) ansiktsbehandling!

Oh yeah!
STORT TACK för den alldeles perfekta (väldigt dyra?) möhippan jag fick!
I löööööv U, mina goa vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar