Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 13 juli 2012

Kris i klänninglandet!

Jag hann inte prova klänningen när jag hämtade den igår, men tog för givet att hon fixat det sista som hon lovat och var 100 på att den skulle va suuuuuperfin!
Öööööh..
När jag provade den igår kväll visade det sig att hon inte alls fixat den.. Och jag kände mig inte fin över huvud taget!
Kan jag ha den? NEJ!
Jag ska se om jag och min goda vän Anneli kan fixa till den på söndag, annars blir det till att köpa en ny!
Jag mår dåååååååligt!
Tur som fan att jag har världens bästa kompisar som fixar och kollar och letar åt mig med mina söndertrasade nerver! Va vore jag utan er??? I lav U all!! 

Och så till en annan sak!
Jag e bortskämd! Bortskämd som en liten barnrumpa!
Jag har fått en ny dator.. Seeeee fiiiiin den är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar