Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 7 juli 2012

K.A.O.S!!!

Igår bytte vi rum, och jag skulle vilja kalla det KAOS!!
Den supersnygga väggen!
Herregud.. Tre rum ska bytas ut liksom!
Började med att köpa en säng från EM som fan va svårare o bygga ihop än en sketen Ikea-säng! De tog sisådär 4 timmar o bygga ihop den!
Sen var det bara att börja bära, sisådär en MILJON saker fram o tillbaka!
Fast fortfarande har vi en loftsäng att skruva isär, en säng till att köpa och skruva ihop och, det värsta av allt, två garderober att flytta!
Iiiiih!
Den supersvåra sängen!
Sängen köper vi idag, på Ikea, på väg hem från hjärtats mormors 85-årskalas! Men skruva ihop den idag veti skrutt om vi hinner.. 
Kanske blir de till o sova på madrasser en natt till.. Våran gamla säng ligger söndersliten och nerregnad ute på gräsmattan för tillfället.. Hehe..

Stockholm? Eh, de va bra! Hinner och orkar inte skriva mer om de nu!

Mitt liv är kaos av ommöbleringar och försenade bröllopsplaneringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar