Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 20 juli 2012

Glömt?

Här ligger jag i sängen i vår kampingstuga i väntan på att barn ska somna o sörjer min bok som ligger hemma, kvarglömd på vardagsrumsbordet.. O när jag tänker lite till inser jag att jag har glömt typ alla mina grejer hemma.. Bara kommit ihåg att packa till alla andra.. E de detta som e att vara mamma?? För fan! Här kommer man inte ens på andra, utan fjärde plats! Hehe.. Jäjä.. Desto härligare att komma hem till alla sina saker o bekvämlighetsprylar! Nu e de semester, då lever vi spartanskt (men ett par iphones o en laptop i högsta hugg)! Annars har vi hängt på daftö-land idag o så har vi badat! Lille tjocke-korven har provat sin Spiderman UV-dräkt o badat i en utepool för första gången i sitt liv! Men de roligaste va ändå sol-kepsen! Hur fula e de inte?!? Men, man skall icke bränna sig i nacken! Nu sover han bredvid mig i vår dubbelsäng (jag o korven har en egen) som en stock! På måndag ska jag köra en provomgång spraytan inför bröllet! Jag lääääängtar! Hoppas man blir brun o svinsnygg! I så fall ska jag köra på de jämt! Så kan jag lugnt hålla mig i den härliga skuggan i resten av mitt liv sen! Vi ska oxå kolla festlokalen (igen) på måndag o HÄMTA RINGARNA!! Bland en massa annat.. Phu! Måndag blir en hektisk dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar