Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 31 juli 2012

Bra?

Vi va o tog prover i förmiddags, jag o korven! Jag passade på att gå när han sov, men givetvis vaknade han vid dörren in till vårdcentralen! Fast va gjorde de? Han gjorde ju succé bland sköterskorna därinne, så de nästan glömde av sitt jobb o istället satt o gullade me honom!
Provet va snabbt o lätt avklarat, o efter ett långsamt avsked mellan tjockis o systrarna va vi på g hem igen!
Idag känner jag mig mycke bättre, o Dr Dan har inte ringt, så jag antar att de e lugna gatan, o jag pustar uuuuuut!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar