Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 23 juni 2012

Vem är du? Vem är jag? Levande scharader!

Man kan undra det nu för tiden!
Här e jag liksom för sällan för att ni ska komma ihåg mig, eller..?
Varför?
Jag har fastnat totalt i Isfolket-träsket! Jag lääääängtar efter att få läsa nästa gång! 
Därför tar jag mina små lediga stunder till att läsa bok istället för att skriva inlägg..
Men här kommer ett i alla fall!

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER!!

Hoppas ni hade en finfin dag igår! Det hade minsann vi!
Vi åt en massa gott, dansade runt midsommarstången, lekte lekar, gick tipspromenad och hade det allmänt supertrevligt i fint sällskap! 
Och vädret! Vädret var ju PEEEERFEKT!
Fint väder hela dagen, och sen kom regnet vid halv nio, när vi hade parkerat oss inne i partytältet (med väggar) och käkade grill!
Tyvärr började det ju sen verkligen ÖSA ner, lagom till vi skulle packa in oss i bilen.. Men det gick la fina fisken det också!

Sådär ja!
Då går vi mot mörkare tider igen..
Fast vi har en massa roligheter att göra först, innan mörkret kommer!

Idag ska vi åkt till barnens farmor i deras stuga och bli bortskämda!
I veckan ska vi vara leeeeediga! Äta långa frukostar tillsammans och bara ta det piano!
Och nästa helg åker vi till hjärtats morbror och familj i stockholm.. Då blir det Gröna lund, bland annat!
Oooooo, vilken härlig sommar vi har att se fram emot!!

Midsommarkram på er allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar