Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 26 juni 2012

Väggen!

Helvetes jävlar i berget va det åskade förut!
Och jag hade sååå jävla ont i huvudet i förmiddags, eftersom jag inte fått något kaffe.. Men när jag väl fått mitt kaffe så höll huvudvärken ändå i sig.. Den släppte när åskan drog igång, minsann!
Jag som alltid trott att folk hittar på när de säger att de får ont i huvudet av vissa spänningar i vädret typ..
Tji fick jag! Nu e jag tydligen sån, jag också!

Idag började vi greja med den bombarderade väggen, som vi ska snygga till och tapetsera över..
Ny säng är inom räckhåååååååll!!!! 

Här kommer några tråkiga pre-pics!
 Se så fiffigt jag täckte över våran säng med sopsäckar!
 Ful vägg!
 Lägg märke till sopsäcken i hörnet! De e lilla korvens säng! Den fick en liten säck!
Okej, astråkigt bild.. Men jag ville bara visa de stora stoooora hålen som den förra ägaren av denna lägenheten verkade tycka om att pryda sina fula väggar med..

Nu är de igenspacklade!
Tapeterna är beställda.. Hoppas de kommer denna veckan! Jag vill tapetseeeera!
Och nästa vecka vill jag kunna gå och lägga mig i min nya säng i mitt (och hjärtats) egna rum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar