Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 11 juni 2012

Ready to run?

Min fot har äntligen börjat återhämta sig! Men den har minsann haft de hårt det senaste.. Idag provjoggade jag lite på stället, och det kändes inte så värst illa.. Det är mest när jag kommer åt den eller om jag får den i fel vinkel som det gör ont! Och fotknölen är numera synlig igen, ganska bra i alla fall! Meeeen.. Jag kanske ska vänta med att börja springa igen i alla fall.. Inte alls kult att behöva ligga me foten upp i luften så fort tillfälle bjuds, eller att ständigt ha ont i den när tillfälle för högläge inte bjuds! Idag har jag införskaffat min BH som skall gömma sig under brölle-klänningen! Jag har i och med detta kommit till en insikt: jag tror jag önskar mig ett par tuttar i brölle-present!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar