Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 11 juni 2012

Den tätbefolkade världen!

Vi var inte ensamma på Astrid Lindgrens värld, kan man ju änna lugnt säga..

Nu drar vi!
 Lite käk..
Sen var det Emil som stod för underhållningen en stund..
 Jorå, så atteeee...
O nu tittar vi på Pippi!


 Karlsson o lillebror..
Vi käkar pannkaksbuffé och lill-tjockis får macka o smothie.. E de semester så e de!

 Ser ni vart jag e??? På väg till Ronjas borg juh!


Vilken härlig dag, tra la la la!
Ni som inte vart där, åk, åk, åk!! Helt fantastiskt upplägg med föreställningar hela dagen som avslutades med att skådisarna lekte olika lekar med barnen! Väldigt uppskattat av barnen!
Tyvärr hann man inte med allt på en dag.. Två, eller tre hade vart super! Det får man ju ta nästa gång man åker dit, när tjockis är lite större och fattar grejjen liksom! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar