Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 6 juni 2012

3 år!

Idag e de Sveriges nationaldag, minsann!
Det är oxå 3 år sen som jag träffade min prins! Så sjukt egentligen.. Känns som igår som han hånglade upp mig o bjöd mig på drinkar o försökte lägga in diverse stötar innan han gick o la sig o däckade så att jag, något konfunderad, fick gå hem själv..
Tur va ju att vi hade bytt nummer, så han kunde skicka ett lite skamset sms dagen efter o fråga om han kunde få bjuda mig på middag..
O på den vägen är det!
Nu, tre år senare, har vi ett underbart vackert liv tillsammans, med radhus o barn o allt som hör därtill!
Okej, du som e mellan 15 o 25 kanske inte håller med om min bild om de vackra livet.. De gjorde inte jag heller i den åldern!
Då va de fest fest o fest o en massa passionerat sex som gällde!
Passionerat sex med småbarn?
Ja, om de går fort o tyst, så visst! Om man orkar efter en hel dag med barnuppassning då..
Men åh! De korta, tysta stunderna är fantastiska! Hehe..
Förresten!? Har jag berättat om prällen som ska viga oss?
Han e GRYM! Han sa åt oss att KNULLA mycket! (med precis det ordvalet) Haha!!
Lämna bort barnen ibland o säg: Vi ska knulla!
Jag säger då de!
Men, han har säkert rätt, dendär prällen.. Han känns så vis i allt han säger! Jaja.. Litet sidospår bara..
I alla fall!
Grattis till oss på 3-årsdagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar