Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 28 maj 2012

Svullen..

Vart är min fotknöl?????
Den har blivit inbäddad i en stor, hemsk, bultande svulst!
Helskotta vad ont de gör!
Nu går det åt skogen med mina löp-turer.. Och helt ärligt så är jag faktiskt ledsen över det, för jag gillar faktiskt att springa!
Men jag kände ändå att jag var tvungen att visa upp min hemska fot, för jag vet att jag brukar vara bra på att bortförklara mig när det kommer till just träning nu för tiden.. Hehe..
Men, så länge jag ser ut såhär blir det inget springande!
Promenader räcker, för det gör också ont som satan!
AJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar