Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 20 maj 2012

Svensson + svensson = Svensson!

Fattar ni på rubriken va jag pratar om eller?? Annars ska jag berätta nu!
Min gubbe ska göra en ärbar kvinna av mig (hohohahahihi)!
Han som heter Svensson i efternamn ska gifta sig med mig som heter Svensson i efternamn, o tillsammans blir de ju Svensson!
Den 4 augusti ska jag stå i kyrkan o grina ögonen ur mig (i mina supersnygga nya skor) o säga ja, inför prällen o Gud o en massa folk vi känner!
Iiiiiih, pirret, pirret!!
Ja, det har ju tagit upp en del av min tid det senaste, när inte tjockisen tagit den!
Nu vill tjockis ha mig!
Dags för kvällsbad följt av kvällsmat o sen a little egotajm for the very tired mother!

1 kommentar: