Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 17 maj 2012

Priceless!

Måste bara skriva det! När jag byter blöja på tjockis på kvällen så sträcker han alltid ut sig som en lång hård korv först för att sen krulla ihop sig som en liten majskrok, alltid med ett lite förnöjt leende på de sovande läpparna! Jag säger det! Detta är verkligen priceless att se! Ja, de e så härligt o se att jag säger till er alla: skaffa barn, de e underbart! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar