Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 10 maj 2012

Jag gjorde det * 2!

Jodå, minsann!
Jag sprang mig igenom alla de 5 kilometrarna! 
Eller.. Sprang kanske är en liten sanning med modifikation.. Jag småjoggade hela loppet fram, utan ETT ENDA gångsteg!
Sen gick det väl URsakta vid vissa tillfällen, men det gör mig inte så mycket.. Jag är mest nöjd över att jag faktiskt SPRANG hela tiden!

När jag kom hem kunde jag inte sätta mig ner utan att kvida av smärtan i låren.. SMÄRTAN! Träningsverken som gör så ont, men samtidigt är så jävla goooo!!

Idag har jag varit på sjukan.. Med mig hade jag sprutan, i högsta hugg!!
Ah, nu är den tagen.. Jag gjorde det, PÅ MIG SJÄLV! Hehe..
Något nervös skulle man väl kunna säga.. Men nu är det minsann gjort!
Lite halsbränna har man väl, men jag misstänker att det är nervositeten för överreaktioner som tar ut sin rätt..
Nästa vecka tar jag den själv, HEMMA!

Imorn ska jag fixa frillen! 
Och så ska jag uuuuut o springa!

Nu ska jag lägga mig i soffan o stressläsa lite Mama, innan min älsklings-korv vaknar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar