Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 22 maj 2012

Hej pallkrage!

Man kommer ut på morgonen o där ligger en pallkrage precis utanför dörren!
Hallå! Var kommer du ifrån??
Efter att ha frågat grannen o hjärtat o fått nej från båda, så misstänker jag hjärtats mammas man..
 O mycke riktigt! Han har vart här i ottan o lämnat en pallkrage! Varför? För att vi tjatat om att vi vill ha en sen förra sommaren, han har sagt att det bara är att hämta, vi får aldrig tummen ur så han tröttnar o kommer hit med en istället..
Okej, lite pinsamt.. Men oh så trevligt!
Grannen har jordgubbar som vi ska få skott av att plantera! Va ska vi mer ha för grönt däri? Kul kul med lite plantering!

Sommar, sommar, sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar