Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 23 maj 2012

Ett år sen!

Idag är de ett år sen vi tittade in i magen hos tjockekorven för första gången!
Uh, jag minns hugget i magen o fladdrandet i hjärtat när min älskling plötsligt fick värsta oron i blicken när vi gick in i undersökningsrummet..
Ja, de va då det gick upp för honom att det faktiskt kan vara nåt som e fel oxå.. Man vet ju aldrig liksom!
Thank god så var det inte så! Tjockisen låg där inne o drack vatten o sög på tummen om vartannat, o de lilla hjärtat tickade på för fullt!
Härliga, häääärliga känsla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar