Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 31 maj 2012

Den är hel!!

Min fotknöl är hel! Bara lite överansträngd..
Men de e då självaste fan att man inte kan träna lite utan att halvdö liksom!
Hur gammal va jag nu igen? 128? Nä, bara 28..
Man tänker: crosstrainer! Men, det står ingen sån här hemma.. Alltså måste jag skaffa gymkort!
Hummmmm.. Jag är bara lite lagom sugen på det.. Känner på mig att jag inte kommer utnyttja det så som man borde när man betalar dyra pengar varje månad för att träna..
Kanske jag skulle gå till en sjukgymnast ändå och se om jag inte kan få ett par fotledsskydd av nåt slag, så jag kan fortsätta med min gratis-träning!
Det är ju den träningen jag tycker mest om också!

Staketbyggandet gick inte riktigt enligt planerna igår.. 
När de skulle köpa nytt staket visade det sig att det var i sämre skick än det gamla som vi slängde.. Överallt! Alla staket som såldes var tydligen av urdålig kvalitet!
Så det blir till att bygga ett helt eget! Det håller man på med på baksidan just nu! (jag som trodde vi skulle ha nya staket idag..)

Tjockis ligger i gymet och leker med sin nässug.. Det är hans bästa leksak nu för tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar