Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 26 mars 2012

Måndag..

Då va det måndag igen.. 
Helgen har gått i 140, som den alltid gör, trots att jag är mamma-ledig och alltså har helg jämt.. :)
I lördags drog jag på mig dans-skorna och gick med en vän till Butlers, efter en hel del fyllesnack hemma hos henne då..
Supertrevligt och ganska nice att släppa taget för några timmar och inte bara vara Mamma-Lotta utan helt enkelt Lotta!
Men åååååh, vad härligt det var att komma hem! 
Och änna härligare var det att snusa på min knorr igår, trots huvudvärken som kommer med galej!

Igår var vi också en sväng på överby, vi var och handlade lite, sen skulle knorren bada och äta och sen var det nana-dags för honom, och så var den dagen slut!

Idag har jag varit med min svärfar och kollat lya! Han ska flytta hit till fin-stan minsann! 
Vi var även och införskaffade den jättestora weber-grillen som vi självklart oxå invigt idag!

Phu!
Nu är denna dagen också slut snart..

Imorn ska lill-tjockis få sin andra vaccination.. Aj, mitt hjärta, mitt hjärta!!
Sen ska vi handla presenter till mitt stor-hjärta, för onsdag e de hans birthday!!

Får se om jag hinner väga mig då, för idag har jag inte hunnit, och nu orkar jag inte..
Har lite svansen mellan benen, för jag har syndat i helgen, IGEN!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar