Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 28 mars 2012

2 i 1

Idag har varit en konstig dag! Glad och rolig samtidigt som den har varor otroligt sorglig.. Min älskling fyller år!!!! Och hans farmor begravdes idag.. Så det blev frukost på sängen med skönsång o paketöppning för att sen åka på begravning.. Konstigt, roligt, tråkigt.. Begravningen var jättefin och även kyrkan var väldigt fin.. Och framförallt var det mycket folk på begravningen.. Skönt o veta att hon var omtyckt av många! Efteråt syndade jag och åt smörgåstårta! När vi väl kom hem vid halv sju så var det födelsedagsfirande igen med mat från McDonalds.. Mer synderi!! Men en big Mac har nog aldrig smakat så gott! Nu ska denna desperata hustrun försöka få lite sömn efter en otroligt känslofylld dag! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar