Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 25 februari 2012

Ont..

Idag gick hela familjen o la sig kvart över nio, pinsamt nog! Stora älsklingen va trött efter en arbetsvecka, o jag o lill-älsklingen trötta efter badhuset! Badhuset som för övrigt var succé!! Han va så söt i sina små badbyxor me valar på! Tyvärr fick jag bara sova några timmar.. Ont i höften är väl en underdrift av de jag har tyvärr.. Jag gav upp nu o la mig i ett varmt bad! Håller alla mina tummar för att de ska hjälpa litegrann (ihop me tabletterna jag tog innan såklart)! Snälla, snälla, snälla GÅ ÖVER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar