Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 8 februari 2012

Kli!

Jag skrattar ihjäl mig! Med risk för o va värsta elaka mamman.. Men jag skrattar ihjäl mig! Viggo har fått kli i tandköttet! Han vet inte riktigt var han ska göra av sig själv, så han käkar upp sina händer.. O när de blir för mycke för honom så hugger han! Han hugger efter sina händer som en ilsken liten piraya o så gneffar han som en liten griskulting, o de e så roligt så jag skrattar ihjäl mig!! Jag har köpt en bitring till stackarn, men han har ännu inte förstått att man kan ta en sak o föra den till sin mun.. Vilken lättnad de kommer bli för honom när han förstår de! O inte minst för hans händer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar