Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 23 februari 2012

Intervju!

Eftersom mitt jobb har upphört att existera o jag kommer att bli uppsagd dagen som jag går tillbaka i tjänst, så kan man inte ligga på latsidan bara för att man e mamma-ledig minsann!
Jag är ICKE intresserad av att vara arbetslös!
O visst, jag inser att mina chanser att få ett nytt jobb just nu äro mycket små.. Jag e ju både mamma-ledig och LCHF-dietar vilket innebär att jag är dubbeldum!
Men hör o häpna! Jag har blivit kallad på intervju!
Visserligen är det bara ett semestervikariat, men ändå! O vem vet var det kommer leda i framtiden??

Nu kommer den stora frågan: VA SKA JAG HA PÅ MIG???
Man har en massa extra, oönskat fett på kroppen, så alla kläderna sitter som ett korveskinn!!! 
O vem f*n har råd att köpa sig en ny outfit för en intervju, när man e på mammis liksom??
Hmmm.. Jobbet som jag ska intervjuas för är ekonomiassistent.. Kanske ska ta en av hjärtats kavajer!? Passar mig säkert nu! Hähähähä..

Förresten har jag kollat de tre första avsnitten av BB idag.. Undrar om inte de gör mig trippeldum?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar