Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 10 februari 2012

Hemmamys..

De blev inget partaj på lokal igår.. Vi va hemma o myste istället! Kollade på Biggest loser o käkade pringles till exempel! Fin kombo! :) Framförallt så ska jag o hjärtat gå ut o käka middag på söndag istället, HELT SJÄLVA! Som jag tidigare sagt: jag minns inte riktigt när vi gjorde nåt sånt senast! Va ska vi prata om liksom? Hehe.. Som ett gammalt pensionärspar kommer vi komma till restaurangen, hjärtat gåendes tio meter framför mig.. O sen kommer vi sitta vid bordet o titta åt varsitt håll eftersom vi inte har nåt o säga varann.. Kanske påtalar att maten är god till varandra nån gång! Okej, så illa är det inte riktigt (tror jag)! Tur som f*n att vi älskar varann så mycket! Hähähä!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar