Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 26 februari 2012

Baka, utan bakmaskinen!

Baka baka liten kaka!
O hyst in i ugnen!
 O vipps så var det klart!
 Hmmm.. Cytomierskan har i både oliver och soltorkade tomater i sitt bröd.. Jag hatar oliver och tycker soltorkade tomater är mycket äckligt! Men jag tänkte att jag måste ha NÅN smaksättare, så jag tar i lite soltorkade tomater ändå.. Det ångrade jag bittert!
Jag ångrar också lite att jag strödde riven ost över.. Jag vill ju ha en macka med smör och ost !
Alltså, nästa gång kör jag utan soltorkade tomater och riven ost! Tror jag kommer ÄLSKA det!

Annars var vi ute på tipspromenad med hjärtats bror och den lilla kusinen en sväng i förmiddags! Men Viggo tröttnade efter halva promenaden, så vi fick avvika lite innan, och lämna de andra åt sitt öde! Tror de klarade sig faktiskt.. 

Nu har korven somnat, hjärtat är på jobbet och storasyrran e hos sin mamma..
Lite ensam, ja..
Men nu ska man väl passa på och njuuuuuta!!

Imorn ska vi kolla på ett hus! Mest för att vi vill kolla! Köpa? Njaaaa.. Tror inte det.. 
Men nån gång vill vi ju köpa ett hus, och då tror jag att det är bra att ha gått på några visningar, så kanske man lär sig nåt på kuppen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar