Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 23 januari 2012

S-T-R-E-S-S!

Dagen har genomgående varit stressig!!!
Morgonen flöt på bra, även om det var något svettigt att dra en bakom mig på pulka, och putta en framför mig i vagnen..
Efter att det var avklarat så gick jag och Viggo hem, och upptäckte precis hemma att det var punka på ett av däcken.. Åååååh!!!
Jag fick dra fram lagningskittet och laga punkteringen!
Sen var det matning av lill-skiten, och sen var det till att gå till Willys och storhandla! Massor med mat skulle inhandlas.. Phew!
Gick därifrån med två stora påsar under vagnen och en full ryggsäck på ryggen.. 
Hem, ringa några viktiga samtal.. Mata lill-skiten igen..
Och sen jogga med vagn in till stan! Mvc-besök stod på schemat också!
7 minuter sena.. Jäjä, jag skyller ifrån mig! Fast det var egentligen mitt fel...
Väl där så blir lille korven hungrig igen.. Klockan blir halv fyra, och det är då han brukar äta..
S-T-R-E-S-S!!!
Vid fyra-snåret blev vi ivägsläppta.. Kasta ner ungen i vagnen och jogga hem! Hehe..
S-T-R-E-S-S!!!
Men lilla korven somnade så sött i vagnen och sa inte ett knyst på hela hemresan!
Mamma svettades ihjäl flera gånger på vägen hem... i onödan!!
Nu ska jag ta mig en dusch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar