Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 12 januari 2012

One year anniversary!

Idag, för ett år sen, tänkte jag för mig själv i bilen på väg hem från jobbet: ska jag köpa nya cigg? Nej, för för det KAN ju vara så att en liten bebis håller på o blir till inne i magen!
Så jag hoppade över att köpa cigg, o senare på kvällen rökte jag upp min sista!
Nästan exakt en månad senare visade det plus på testet! Ja, o resten vet ni juh! :)

Sen dess har jag endast hållt mig till att gå efter rökare på stan, o sniffat som en galning, samt rökt två bloss på nyårsaftons tolvslag!
Ett år som rökfri firar jag med lite extra fläskig mage.. Men va gör de när man har världens finaste son?? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar