Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 5 januari 2012

LUKTEN!!!

Jag har äntligen köpt skorvkräm till min lilla älskling.. Nu jäklar ska den bekämpas!!
O visst.. Jag hade fått berättat för mig att den luktar illa, så jag var beredd! Men ärligt talat!! Detta var jag icke beredd på! Man har ju en kväljning i halsen hela tiden när man är i hans närhet (vilket jag är typ...jämt!)..
O tänk på honom då, som HAR DET PÅ SIG!!
Den lilla illaluktande tjock-korven!

8-10 dagar, here we come!

1 kommentar:

  1. Har du tur fixar det sig på fyra. Sätt gärna på en tunn liten mössa för bästa inpackning. (Den kommer ju dock lukta APAAAA efteråt, men det går ju att tvätta. Plus att man slipper att få blöthunddödochförintelse lukten på sin tröja. Och slippa ha ångest för att man inte vill gosa med sin snus så nära. ;)

    SvaraRadera