Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 28 december 2011

Tålamooooood!!

Min lilla korv växer så det knakar, vilket ju är kanoners! Men.. Jag ger ju honom flaskan  för det mesta, och ammar nån gång då o då.. Har inte slutat helt, för de gör så ont i mitt hjärta när jag tänker på det.. Fast nu e de så att lilla knorren blivit så åpen, så det är svårt att amma honom! När han e hungrig så vill han ha mat NU, och kommer det inget med en gång så väljer han att skrika sig blå istället! Nepp, istället blir de gallskrik och motsträv!
Mammas tutte duger inte längre! Buäähähähäääää...
Men men.. Vi kämpar på lite, lite till, o ser om tålamodet hos min åpne son återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar