Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 27 december 2011

Jul gånger 4!

När man har stor familj som vi, så får man fira jul många gånger! I år blev de 4 gånger! Hehe.. Men igår avklarades den sista "julaftonen" så nu kan vi lägga dem bakom oss!
O hur mycke jag än älskar julen o tycker om att fira den om o om igen, så e de allt skönt när allt e över! Nu kan vi leka med våra nya leksaker i lugn o ro o tänka tillbaka på julen 2011! Vi får oxå nu se fram emot nyårsafton istället!
3-rätters även denna gång! Vad ska de bli tro? Jag vill i alla fall ha pilgrimsmusslor till förrätt! Vi får väl se..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar