Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 18 december 2011

Inslagning!

Julklappsinslagning i all ära! O jag menar det! Jac tycker verkligen att det kan va roligt!
Men igår fick vi hem beställningarna som vi gjort från en känd leksakskedja och en känd klädkedja på nätet, och då skulle ALLA julklapparna slås in samtidigt!
När man oxå har en tvåmånaders bebis som avbryter en hela tiden, så blir allt plötsligt så jobbigt! Samtidigt som man är så trött att man nästan måste sätta tändstickor i ögonen för att hålla sig vaken..
En aning jobbigt..
Tur som satan att pappret tog slut, o att min bebis va snäll nog att sova länge när de väl va dags för mig o sova litegrann!

Får fortsätta stressen imorn bitti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar