Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 12 december 2011

8 veckor..

Idag fyller min lilla korv 8 veckor.. När man har kolik så når det sin topp vid 6 till 8 veckors ålder, och sen blir det bättre!
Det betyder att nu kan det bara bli bättre! Fifan va underbart!!
Helt ärligt har det känts bättre i helgen faktiskt.. Hoppas det fortsätter så!
Nu ska vi testa att ta bort den mjölkfria ersättningen och ge honom vanlig sådan.. Får se hur det går..
Men men.. Hur som helst så är min stora älskling fortfarande sjuk vilket innebär att jag har eget ansvar över en 8 veckors bebis, vilket kan vara ganska utmattande.. Han sover nu, så det ska jag också försöka göra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar