Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 4 december 2011

45!

Förra veckan i Så mycket bättre så vart de e-types låtar som sjöngs.. Himla kul o höra när man gjorde normala låtar av hans disco-musik!
Då förtäljde han även sin ålder! Asså va vet jag? Detta e kanske allmänt känt o nåt man borde veta.. Men jag visste de inte..
Han e 45 år!!!
Och när man tänker efter så e ju det inte konstigt alls.. Han har ju vart känd sen jag va liten o liksom alltid funnits!
Men jag tycker han ser ut som en liten pojkspoling när han har sina tajta jeans på sig o när han slänger me sitt alltför långa hår.. O sen att han e besatt av medeltiden gör ju inte att han känns äldre precis!
Shit va gammal han e! O Gud va gammal jag blev!!

Jag e grymt sugen på mjölk nu igen! Jag vill äta filmjölk me start till frukost!
Åh, jag hoppas innerligt att lisbeth på BVC kommer med förslaget att testa o smaka på lite mjölk igen, för jag tror verkligen inte att det är det som e felet (eller jag kanske mest hoppas på det) :)
Onsdag e de dags! Då har jag levt på nudlar, mjölkfritt smör o lingongrova med honung i drygt tre veckor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar