Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 19 november 2011

Vin och två-årsdag!

Idag har Viggo äntligen träffat sina kusiner! Sóm de har längtat efter varandra!
Viggos minstingkusin Ida fyller nämligen 2 år idag! Grattis till henne säger vi!
Och hans pojk-kusin Sebastian kunde verkligen inte slita sig ifrån honom! Har aldrig sett en 7-årig pojke sitta stilla så länge som han gjorde när han fick Viggo i sin famn! O vilken stolt, nöjd min han fick!

När vi sen kom hem så var jag bara tvungen att sörpla i mig det sista halva glaset vin som fanns kvar i flaskan i kylen efter att jag ammat min lille korv..
Åh herregud, vad gott det är!
Skulle nog kunna avstå från mýcket om jag bara får mig ett glas vin då och då..
Men det bådar inte gott va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar