Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 23 november 2011

Nattamat!

Man vaknar av att lille korven ligger o gnyr lite för sig själv för att sen lägga en av sina riktigt högljudda bajjar! Man ligger o hoppas litegrann att de bara va bajj o att han kanske sover lite till!
Men knappt e tanken klartänkt innan han börjar skrika! Man tittar på klockan o ser att tre timmar gått sen sista matning, så de e bara o häva sig upp!
För bådas våran skull måste jag byta på honom innan han äter! Att byta blöja e nåt av de värsta min lille baron vet!
Det blir gallskrik!! Jobbigt som satan när klockan e två på natten..
Kissenödig som få e jag oxå, men vem hinner kissa?
Här sitter jag o ammar o skriver inlägg för att distrahera bort att man ska kissa på sig! Hehe..
Men tjocke-korv e numera mycket nöjd! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar