Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 9 november 2011

Glad-känslan!

Vaknade med en härlig glad-känsla i magen idag, över mitt regnställ som hänger i garderoben!
Idag ska jackan invigas, vare sig det regnar eller ej, för den är så himla fiiiiiiin!!

Kollade på Mia Skäringers - Dyngkåt och hur helig som helst, igår efter att ha läst fru Dahls bloggis..
Åh herregud Mia! Sällan har jag skrattat så! Jag va kanske iofs på exakt rätt humör och hade rätt trötthet för att verkligen balla ur av skratt när hon berättade om deras söndagsnöjen som de hade när hon va liten på det glada 70-talet!
Visst, det är en tragisk och hemsk berättelse, men hon är ju grymt bra på att framföra den på ett fantastiskt roligt sätt! Se den!
Boken är lite mer informativ och ännu roligare på sina ställen.. Men också ganska mörk ibland.. I alla fall: läs den!

Nu ligger Viggo och är supernöjd på min mage! Han har lagt ett jättelass i blöjan.. Försökte ge honom till hans far, men han ville inte ha honom.. Får väl gå och ta hand om senapen då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar