Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 25 november 2011

Beställt!

Som den shopping-galning man är så kastade man sig såklart över datorn och beställde hem de nya gardinerna som tomten sen ska leverera!!

Sånnahär blir det i vardagsrummet!

 Dessa gardiner blir det i köket (men BARA gardinerna alltså)!
 Fast i denna färgen..
Och så en liten duk till köksbordet också.. Får se hur länge den får hålla sig ren!

Plötsligt längtar man tills tomten kommer, mycket! Fast att man ändå ska ha julgardinerna uppe i drygt nån månad nu juh!
Dags att stryka lite då kanske..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar