Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 4 oktober 2011

Sova, sova, soooova!

Min älskling jobbar förmiddag denna veckan, vilket innebär att jag är ensam hela förmiddagarna.. Då kan man undra va jag gör! Svaret är: sova, sova, soooova!!!
Igår var Sofia här en stund på eftermiddagen o käkade lite fruktcocktail och drack en kopp kaffe! Sen var jag och Hjärtat på Näl och fick info om förlossningen och BB.. Inget vi inte redan visste tror jag, men nu har vi gjort det med! Nu kan pulvret komma uuuuuut!!
Idag har det verkligen inte hänt nåt annat än att jag har sovit.. Pinsamt, men sant! För jag orkar verkligen inget annat!
Ikväll ska jag på mamma-vattengympa, som egentligen inte är nån gympa, utan bara lite övningar och avslappning i vatten.. Men jag vet ändå att det kommer suga musten ur mig! Hehe..
Imorn har jag sagt till Jerre att jag ska gå med henne till stan och kolla lite marknad.. Men jag har sagt att det absolut inte blir nån powerwalk! Och jag hinner nog sova en stund efter den turen, så jag ska nog orka med det!
Och på torsdag ska jag till Uddevalla för en liten sushi-lunch med mina härliga kollegor!
Annars så ska jag bara sooooova! Hehe..
Och imorn ska jag ju kolla på Greys också! Tjohoooo!!! :)

1 kommentar:

  1. Åh är det Greys i morrn?! Tack för påminnelsen! :)

    Ser fram emot torsdag!

    Kram!

    SvaraRadera