Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 1 oktober 2011

Oktober!

Nu är oktober här! Min absoluta favoritmånad på året! Älskar när mörkret kommer så man får mysa me tända ljus, älskar när de blir lite kallare ute, så man får ta på sig lite mer kläder, bland annat!
Och just i år, just på denna oktober, så ska ju knodden komma ut oxå!
Och med tanke på hur min kropp mår nu så hoppas jag innerligt att den behagar komma ut tidigt denna månad! Hehe..
I alla fall: Välkommen oktober! Du är efterlängtad!!

Längtar oxå ganska mycke efter lördagsgodiset som kommer idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar