Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 9 oktober 2011

Mamma scans köttbullar!

I normala fall är mamma scans köttbullar strängt förbjudna hemma hos mig!!
Men när jag gör pytt-i.panna så brukar jag faktiskt ha i mamma scans köttbullar.. Lite fusk, jag vet.. Men det är i alla fall bättre än den äckliga pytt-i-pannan som man köper färdig i förpackning!
I alla fall..
Idag hade hjärtat handlat mamma scans köttbullar.. Värsta storpacket!
Så jag fick dela upp det lite, för vi kan ju inte äta hur mycket som helst..
Och asså allvarligt talat!! Den lukten som slår emot en som ett knytnävsslag rätt över näsan när man öppnar förpackningen är ju nästan obeskrivlig! Huuuur lyckas de få till den egentligen?? VAD är det som luktar så illa???
Man får ju kväljningar av att tänka på den bara!
Ah, som vanligt så dog jag lite av lukten, och gjorde proceduren så snabbt och smärtfritt som jag bara kunde!
Men nu känns det ändå som det ligger en tung doft av mamma scans köttbullar över hela lägenheten..
Uuuuäck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar