Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 2 oktober 2011

Före/Efter

Ber om ursäkt för halvnaken-chocken som kan komma på grund av boxertrosorna, men det jag vill visa är hur man såg ut innan, och hur man ser ut nu.. Skillnaden är ju numera ganska stor.. Hehe..
V.5! Strax efter positivt test! (mycke fjärilar i magen nu!)
Idag, v.38! 2,5 vecka kvar nu.. Massor med förvärkar! Bebis är färdigutvecklad och man bara vill att den ska komma uuuuut!!!
Magen är tung som satan!!

Och man undrar.. Kommer man nånsin se ut som man gjorde i v.5? Hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar